Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld de maat en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen.
Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

  • Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de Porsche webshop?

    Bij aankoop van artikelen in de Porsche webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de Porsche webshop.

  • Ik heb geen bevestigingsmail en/of Track & Trace code ontvangen. Wat nu?

    Meestal ontvangt u direct na uw bestelling de bevestigingsmail, maar soms is deze vertraagd. Controleer na enkele uren opnieuw uw mailbox.

    De track & trace code ontvangt u pas wanneer uw pakket het magazijn heeft verlaten. Indien u heeft gekozen voor afhalen bij een Porsche Centrum ontvangt u geen track & trace code, u ontvangt een e-mail zodra uw pakket is afgeleverd bij het door u gekozen Porsche Centrum. 

    Als u de e-mail(s) niet kunt vinden in uw inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem in dit geval contact op met de klantenservice van de Porsche Webshop.

  • Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen van de producten in de Porsche webshop zijn inclusief BTW.

  • Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen bij de Porsche webshop.

  • Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

    Nee, maar uw artikel wordt wel vijftien minuten voor u gereserveerd op het moment dat u naar ‘Afrekenen’ gaat. Binnen deze tijd om het betaalproces te doorlopen, heeft u de garantie op de beschikbaarheid van het artikel, daarna wordt het artikel weer vrijgegeven.

  • Hoe lang blijven de artikelen in mijn winkelmand bewaard?

    De artikelen in uw winkelmand blijven hier 14 dagen in staan zodat u op een later moment door kunt gaan met winkelen. Dit dient in dat geval wel op dezelfde computer en browser te zijn.

  • Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?

    U wordt op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling door middel van e-mails. U krijgt meteen na het plaatsen van uw bestelling een bestelbevestiging. Zodra uw bestelling bij PostNL is aangeboden ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code van PostNL waarmee u uw bestelling verder kunt volgen. Is het u ondanks de e-mails toch onduidelijk wat de status van uw bestelling is, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Porsche webshop.

  • Kan ik de producten ook kopen of uitproberen bij een van de Porsche dealers?

    Een selectie van de producten uit de Porsche webshop is ook bij de Porsche dealers te koop. Kijk op www.porsche.nl/dealers en neem contact op met een Porsche dealer om te vragen naar de beschikbaarheid van een artikel.

  • Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn persoonlijke gegevens. Wat nu?

    Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van de Porsche webshop.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    In sommige gevallen kunt u uw bestelling, voordat deze verzonden is, nog annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de Porsche webshop. 
Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen retourneren, of u kunt binnen 14 dagen een herroeping bij ons indienen en vervolgens binnen 14 dagen uw bestelling retourneren. 

  • Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

    Ja, u kunt bestellingen plaatsen vanuit het buitenland bij betaling met een Nederlands betaalmiddel of een betaalmiddel dat gekoppeld is aan een Europese IBAN rekening. U kunt uw bestelling uitsluitend laten afleveren op een Nederlands en Belgisch bezorgadres. 

  • Wat gebeurt er nadat ik een montage product heb besteld?

    Nadat u uw product heeft besteld, neemt uw gekozen Porsche dealer binnen 1 werkdag telefonisch contact met u op om een afspraak in te plannen. Na de afspraak voldoet u bij de dealer uw betaling.

  • Waar kan ik mijn bestelling terugvinden?

    U kunt uw bestelling terugvinden bij uw eigen profiel, indien u een account heeft aangemaakt. Indien u geen account heeft aangemaakt, kunt u uw bestelling terugvinden in uw e-mailbox. Direct na de bestelling heeft u een bestelbevestiging ontvangen, met een overzicht van uw bestelling.