Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.

COVID-19

  • Welke voorzorgsmaatregelen worden er getroffen rondom de bezorging van mijn pakket?

    Onze partners hebben diverse voorzorgsmaatregelen getroffen rondom de bezorging van uw pakket. De bezorgers weten wat ze moeten doen om zo veilig en hygiënisch mogelijk te werken. Er wordt 1,5 meter afstand gehouden bij het bezorgen en fysiek contact wordt vermeden.

  • Kan ik nog wel mijn pakket ophalen bij de dealer?

    Ja, u kunt uw pakket online bestellen en afhalen bij de dealer. Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19), hebben ook onze dealers de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen. De dealers doen er alles aan om de service zo goed mogelijk uit te voeren. Wilt u weten welke COVID-19 maatregelen er zijn genomen, kijk dan op de dealerwebsite of neem contact op met uw dealer.

  • Kan ik nog wel online bestellen en mijn pakket laten thuis laten bezorgen?

    Ja, dat is geen enkel probleem. Zoals hierboven wordt omschreven hebben onze partners voorzorgsmaatregelen getroffen rondom het bezorgen van uw pakket.

  • Kan ik nog wel een product bestellen en laten monteren?

    Ja, het is mogelijk om producten te laten monteren bij de dealer. Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19), hebben ook onze dealers de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen. De dealers doen er alles aan om de service zo goed mogelijk uit te voeren. Wilt u weten welke COVID-19 maatregelen er zijn genomen, kijk dan op de dealerwebsite of neem contact op met uw dealer.

Bestellen

Bezorgen

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Uw bestelling uit de Porsche webshop wordt bezorgd door PostNL (daglevering) of Trunkrs (avondlevering). Zodra de bestelling bij de vervoerder is aangeboden ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code waarmee u de bestelling verder kunt volgen. 

  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet in ontvangst kan nemen?

    In het geval van dagbezorging: PostNL laat een bericht bij u achter en brengt uw bestelling naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hier kunt u het binnen twee weken afhalen. Daarna gaat het retour naar ons.

    In het geval van avondbezorging: Trunkrs probeert de bestelling aan te bieden bij de buren. Kunnen ook zij uw bestelling niet aannemen, dan laat de bezorger een bericht bij u achter. Op dit bericht staan instructies om een andere bezorgafspraak te maken. Trunkrs zal uw bestelling daarna een tweede- en eventueel nog derde keer aanbieden. Daarna gaat het terug naar het depot in Nieuwegein waar het nog 3 werkdagen bewaard zal worden voordat de bestelling retour naar ons gaat.

  • Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    U kunt de direct beschikbare artikelen gelijk geleverd krijgen en de overige artikelen gezamenlijk ontvangen in een tweede levering.  U kunt er tevens voor kiezen om alle artikelen in een keer geleverd te krijgen wanneer alle artikelen beschikbaar zijn. Let op! Het artikel met de langste levertijd bepaalt het moment van levering.

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd als ik kies voor dagbezorging?

    Voorradige artikelen die u op werkdagen vóór 21:00 uur bestelt, ontvangt u de eerstvolgende bezorgdag op het door u gekozen adres, tenzij u zelf een andere bezorgdag kiest. Bekijk onderstaand schema voor de bezorgdagen van PostNL:

    Bestelling geplaatst op:  Bezorging op:
    Maandag (voor 21:00 uur) Dinsdag tussen 09:00 en 17:00
    Dinsdag (voor 21:00 uur) Woensdag tussen 09:00 en 17:00
    Woensdag (voor 21:00 uur) Donderdag tussen 09:00 en 17:00
    Donderdag (voor 21:00 uur) Vrijdag tussen 09:00 en 17:00
    Vrijdag (voor 21:00 uur) Zaterdag tussen 09:00 en 17:00
    Zaterdag Dinsdag tussen 09:00 en 17:00
    Zondag Dinsdag tussen 09:00 en 17:00

    Let op: op- en rond de feestdagen gelden andere bezorgdagen.



  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd als ik kies voor avondbezorging?

    Voorradige artikelen die u op werkdagen vóór 10:30 uur bestelt, ontvangt u nog dezelfde dag op het door u gekozen adres, tenzij u zelf een andere bezorgdag kiest. Bekijk onderstaand schema voor de bezorgdagen van Trunkrs:

    Bestelling geplaatst op:  Bezorging op:
    Maandag (voor 10:30 uur) Dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00
    Dinsdag (voor 10:30 uur) Dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00
    Woensdag (voor 10:30 uur) Dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00
    Donderdag (voor 10:30 uur) Dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00
    Vrijdag (voor 10:30 uur) Dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00
    Zaterdag Maandag tussen 17:00 en 22:00
    Zondag Maandag tussen 17:00 en 22:00

    Let op: op- en rond de feestdagen gelden andere bezorgdagen.

  • Waarom kan ik sommige auto accessoires niet thuis laten bezorgen?

    De meeste producten kunt u thuis laten bezorgen wanneer u dit wenst. Sommige montageproducten kunnen alleen via onze dealers geleverd of gemonteerd worden. Dit kan zijn vanwege de omvang of om er voor te zorgen dat het product op de juiste manier in- of op uw auto wordt gemonteerd.

  • Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een adres buiten Nederland?

    De Porsche webshop kan uw bestelling afleveren op een adres in Nederland of België. Let op: wanneer het pakket bezorgd dient te worden in België kan de levertijd langer zijn dan wordt aangegeven op de website. Houd hier rekening mee bij het maken van uw bestelling.

  • Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

    Ja, het is mogelijk een bestelling te laten bezorgen op een postbusadres. Grotere pakketten worden door het postagentschap apart bewaard, u ontvangt dan een bericht in uw postbus.

Afhalen

Retourneren

Betalen Toon alle vragen

Mijn Account Toon alle vragen

  • Wat is Mijn Account?

    Mijn account is uw persoonlijke klantomgeving waar binnen u uw bestelgeschiedenis kunt inzien en uw adresboek kunt beheren.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Klik op de “wachtwoord vergeten” link in het inlogscherm. Vul hier uw e-mailadres in. U ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig uw nieuwe wachtwoord. Nadat u dit gedaan heeft, ziet u een melding bovenaan uw account pagina waarin staat dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is.

  • Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

    Dit is mogelijk door onder aan de nieuwsbrief te klikken op de link 'afmelden'. Hierdoor opent er een formulier waarin u uw communicatievoorkeur kunt doorgeven.

Overige Toon alle vragen

  • Wat is mijn ordernummer?

    Het ordernummer is een combinatie van de letters ‘PO’ en 6 cijfers. Uw ordernummer vindt u in uw bestelbevestiging, op uw factuur en op de pakbon.

  • Wat zijn de actievoorwaarden?

    Algemene voorwaarden van alle lopende acties van de Porsche webshop: De actie is alleen geldig in de periode die beschreven staat in de actiebeschrijving .  Aan de actie kan worden deelgenomen door alle klanten van de Porsche webshop tenzij specifiek anders vermeld wordt. Kortingspercentages gelden niet in combinatie met andere kortingen. U kunt per artikel niet meer dan één voucher gebruiken. De prijs in de winkelmand is leidend ten opzichte van de prijs zoals getoond op alle overige plaatsen in de webshop. De Porsche webshop behoudt zich het recht om de actie eenzijdig te wijzigen, op te schorten of te beëindigen. Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van de actie kunnen van deelname worden uitgesloten. Tevens kan de eventuele onterecht verstrekte korting teruggevorderd worden. Op deze actie is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. De Porsche webshop is niet aansprakelijk voor eventuele type-, druk- of publicatiefouten.

    In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien, zal een besluit worden genomen door de Porsche webshop. In het geval u een opmerking, vraag of een klacht heeft over een actie dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0918911 of via webshop@porsche.nl. Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer akkoord te gaan met de bovenstaande actievoorwaarden.  Indien een levering binnen 14 dagen retour gezonden wordt, dienen de artikelen die in de maand van bestellen vanuit een actie gratis mee verzonden zijn ook geretourneerd te worden. Bij het behouden en niet terugsturen van de actie artikelen worden deze achteraf in rekening gebracht. U ontvangt hier achteraf een aparte factuur voor.

  • Ik heb een vraag over een artikel dat niet beantwoord wordt door de artikelomschrijving.

    Neem in dat geval contact op met de klantenservice van de Porsche webshop.

Herroepingsrecht

  • Wat is het herroepingsrecht?

    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

  • Vanaf wanneer gaat het herroepingsrecht in?

    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u het (laatste) product ontvangt. 

  • Hoe maakt u tijdig gebruik van het herroepingsrecht?

    U dient ons binnen de herroepingstermijn van 14 dagen te informeren als u van de koop of het contract af wilt. U mag de koop ook ongedaan maken voordat u het product in huis heeft. Dan sturen wij het product niet meer naar u toe.

    U mag de koop of het contract ongedaan maken tot het eind van de 14e dag. Valt die 14e dag in het weekend of op een feestdag? Dan eindigt de bedenktijd pas op de eerstvolgende werkdag.

    Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

  • Hoe oefent u het herroepingsrecht uit?

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Pon's Automobielhandel B.V. te Zuiderinslag 2, 3833 BP Leusden) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. 

  • Wat zijn de gevolgen van de herroeping

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

  • Wanneer moet ik de producten terugsturen?

    U dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

  • Wie betaalt de kosten van retour?

    Wij zullen de kosten van het terugzenden van de producten voor onze rekening nemen.